BI sprendimas draudimui

Pardavimų modulis

BI Sprendimo draudimui Pardavimų modulis - įrankis specifiniams pardavimų kanalų valdymo klausimams spręsti.

Modulis užtikrina klasikinę pardavimų statistiką: pasirašytos įmokos, sudarytos sutartys, komisiniai, pritaikytos nuolaidos, naujos / atnaujintos sutartys, kryžminių padavimų rodikliai (angl. cross-sales), vidutinės įmokos ir t.t. Išvardinti rodikliai skaidomi pagal pardavimų kanalus, tarpininkus, pardavinų skyrius, pardavėjus, polisų trukmę, kliento ar apdrausto objekto sąvybes (pvz., amžius, transporto priemonės tipas).

Modulis palaiko standartinius draudimo kompanijų pardavimo procesus.

Naudodamas Pardavimų modulį pardavimų vadybininkas galės kontroliuoti:

  • Naujų klientų pritraukimą - stebint projektų, rinkodaros kampanijų, tarifų pokyčių įtaką naujų klientų pritraukimui;
  • Sutarčių atnaujinimą - atliekant sutarčių atnaujinimo rodiklio analizę pardavimų kanaluose, klientų segmentuose, o taip pat gerinant atnaujinimą, skleidžiant besibaigiančių sutarčių ataskaitas;
  • Kryžminio pardavimo (angl. cross-sales) rezultatus - stebint kiek įvarių produktų parduota esamiems klientams;
  • Sutarčių nutraukimą - pagal nutraukimo priežastis analizuojant nutrauktų sutarčių kiekį;
  • Atskirus draudimo brokerius ar tarpininkus - analizuojant pardavimų apimtis, komisinius, pelningumą, sutarčių atnaujinimo rodiklius.

Priklausomai nuo pardavimų planų prieinamumo BI sprendimo draudimui Pardavimų modulis taip pat numato planų vykdymo kontrolės aplinką.

Mes nusprendėme apriboti BI sprendimą draudimui anksčiau išvardintomis pagrindinėmis fukncijomis.

Tačiau mūsų nuomone, didelę nauda draudimo kompanijoms suteikia ir pardavimo proceso analizė, tokia kaip:

  • Vidutinė laiko trukmė ir kaštai kiekviename pardavimo proceso žingsnyje (pvz., šalti skambučiai (angl. cold call), pasiūlymų paruošimas, gaunami atsiliepimai, registruojamos sutartys);
  • Laiko sąnaudos pardavėjui dirbant su informacinėmis sistemomis ar ruošiant pasiūlymus;
  • Investicijų ir laiko sanaudos automatizuotiems pardavimo proceso etapams, jų atsiperkamumas.

Tuo atveju, jei mūsų klientas yra įsidiegęs standartizuotus pardavimo procesus ir disponuoja detalia informacija apie proceso eigą, mes siūlome pardavimo porceso analizės priemonių kūrimo ir diegimo paslaugas.